Trimma hund?

Gick kort dag i skolan idag. :)
Hade först kursstart (den var mer rörig än informativ) och sen en väldigt, väldigt kort föreläsning om förskolans historia.
Tog inte ens 45 minuter så det var inte så tråkigt som det lät. haha.
Sen kom jag hem strax efter ett och gick till förskolan för att lämna mitt schema så dom ser när dom kan ringa mig.
Efter det gick jag ut med Hanke. Bestämde mig för att även slänga in dagens träningspass i promenaden, så i 20 minuter gick vi väldigt fort. Det tog ett tag för Hanke att inse att om han stannade för länge och luktade på nåt så var matte borta när han tittade upp :p För här stannas inget. haha. Men efter ett par minuter så insåg han att det var bäst att hänga med i svängarna, annars kanske jag skulle lämna honom i skogen :p

Eftermiddagen har jag ägnat åt att leta kurslitteratur, jag har tränat fot, skall-tyst, hit och lugn med Hanke, förberett maten tills imorn och så har jag suttit och dreglat över inredningsgrejer på internet. :p
Jag vill köpa hus nu så att jag har en bra anledning att köpa nya fina grejer!!

Nu funderar jag över om jag ska placera mig i soffan, och bli kvar där ikväll, eller om jag ska rycka Hankes huvud, så tar jag resten av kroppen imorn. Eller kommer han se helt knäpp ut då kanske? haha.
För jag orkar inte ta allt på en dag, han är ju inte direkt samarbetsvillig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0