Vårkänslor.

Har fått en väldans massa gjort i helgen :)
I fredags jobbade jag. Så då blev det inte mycket mer än det + konditionsträning, handling och fredagsmys med Jocke :)
Igår var vi på mc-mässa i Älvsjö vid Stockholm. Det var en lååång resa dit och folk drack öl och wiskey redan när vi klev på bussen vid 7. ^^
De var med andra ord lagom trevliga när vi åkte hem på kvällen.
Jag gillar inte fulla gamla människor, tycker att det är äckligt på nåt vis :p haha.
Speciellt när de beter sig som en äcklig tant på bussen gjorde.
Hennes man flyttade tillslut när han tröttnade :p

Det fanns iaf många motorcyklar och grejer att titta på, men som vanligt tröttnade jag flera timmar innan de andra :p
Som tur var fanns det uppvisningar. Cirkus Spektakulär var där och spelade musik, åkte på bakhjul på motorcyklar, hoppade med crossar och annat som jag tycker är coolt. haha. Iaf tillsammans med en ljud och ljus show.
Jag gick på två uppvisningar, bara för att jag inte hade nåt annat att göra.

Idag har jag varit ute en massa, det har varit så otroligt fint väder så humöret har varit en bit över topp! :D
Har också hunnit med att veckohandla, städat nästan hela lägenheten, styrketränat och bakat bröd!
Nu väntar jag på att maten ska bli klar i ugnen, sen ska vi äta :)
Falsk fläskfilé och pressad potatis blir det :D

En mycket bra dag med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0