Claustrofobia

Nu är jag trött på allt pluggande!
Har suttit i princip hela dagen. Har nog aldrig pluggat så mycket under en och samma dag :p
Men nu börjar det närma sig slutet..
Ska läsa igenom min sammanfattning av boken (7 sidor blev det) en gång till och sen ska jag repetera de viktigaste grejerna en gång.

Btw så trodde jag att jag inte hade så mycket klaustrofobi längre.
Men så tittade jag på en bild på aftonbladet, som var taget innifrån en ubåt eller nåt, och jag kräktes nästan och fick svimningskänslor på en gång. Haha. Av en bild! Jag är så löjlig. Men det är inget att göra åt det :P
Mår fortfarande inte bra i huvudet, det snurrar och har sig och jag är illamående.
Så var det med det.. haha
Vilken tur att jag inte åker ubåt så ofta. Eller utsätter mig för andra klaustrofobiska grejer :P

Nu ska jag läsa igenom allt och sen blir det kvällsmat när Jocke kommer hem från scouterna. Fick stå över det ikväll, skolan får tyvärr gå före..

Hoppas hoppas hoppas tentan går bra!
Imorn kl 8:30 smäller det.
Just det ja, jag måste se till att jag har stiftpenna och sudd i väskan.. Förra tentan skrev jag med min reservpenna som jag (tack och lov!) hade gömt i väskan. Reservpennan är en IKEA-penna. Inte lämplig för tentaskrivning. :p
...Iofs så blev jag godkänd på den tentan..
Hmm.. Tål att tänkas på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0