Helgen som gått.

Lördagen bestod av 3 timmars hundträning, fika och hundbus :p
Hade första omgången ungdomsträning i Muntarp. Vi var 5 stycken ute i kylan. Solen sken men det blåste en massa..
Hanke var iaf nöjd som fick busa med Tascha efter träningen :p

När jag kom hem bytte jag kläder och fixade mig på mindre än 10 minuter för vi skulle åka till Jockes pappa på födelsedagsmiddag :p
Det syntes att Hanke var trött för han låg och sov mest hela tiden, annars brukar han gå runt och hälsa på alla hela tiden. Duktig vovve!

Idag började jag med att vara ute och gå + träna med Hanke i en timma. Sen gick det inte att låsa upp dörren när vi kom hem.. Ytterdörren har börjat krångla det senaste så vi ska ringa och anmäla det imorn, så får dom komma och fixa det.
Men eftersom förråden fortfarande går att låsa upp så tog jag ut min solstol och satte mig på balkongen med Hanke i knät och lyssnade på grannhundarnas eviga skällande (dom har skällt morgon-sen kväll heeeeela helgen!) tills Jocke kom hem 50 minuter senare. Det hann bli lite kallt, men Hanke var jätteduktig och gnällde bara en gång när dom andra skällde :D

Efter det åkte vi och handlade, Hanke gick följa med till Nässjö och leta hundmöten ;) Fick in ett jättebra och ett mindre bra..
Sen blev det matlagning, städning och 1,5 timmas promenad på det. Hanke fick gå lös en stund och på hemvägen fick han gå med klövjeväska :)

Nu blir det snart Solsidan och mys i soffan med hund och sambo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0