nej

Har haft en väldigt dålig dag.
Varnar redan nu för ett väldigt deprimerat inlägg, så ni som inte vill veta hur pissigt dåligt jag mår kan sluta läsa nu.
Examinationen av temaarbetet var väl okej, men sen gick allt utför.
Slutade 3,5 timmar tidigare än vad schemat visade så jag gick väldigt nöjd mot tåget vid 13.
Precis när jag var vid stationen ringde en klasskompis och sa att vi var tvugna att vara med på ett möte vid 15.
Satt alltså på skolan och väntade i 2 timmar, sen fick vi en hemsk utskällning.
Läraren anklagade oss för allt möjligt.. att vi aldrig går på föreläsningar, att vi är respektlösa mot läraren..
Sen påstod hon att vi aldrig kommer klara av våran utbildning och sen följde en rad av elaka kommentarer och skitsnack.

Jag vet själv att inget stämmer. Jag har missat 1-2 föreläsningar, som inte ens har varit obligatoriska, och det har varit för att jag inte har mått bra. Jag är absolut inte respektlös mot lärarna och min utbildning går bra. Jag sliter som ett djur och ser till att bli godkänd i allt.
Vet att samma gäller för de andra som var med och tog emot all skit.

Men ändå tar jag åt mig. Mådde skitdåligt under tiden hon pratade och efteråt kändes det som om jag hade blivit överkörd av en lastbil.
Kom tillslut hem och efter det ägnade mig åt att gråta och kräkas.

Jepp. Så känslig är jag ibland.
Och nu har jag dessutom berättat om det på internet.
Men just nu känns det som om det inte spelar någon roll.

När jag (om jag) blir en lärare så vill jag aldrig bli som henne.
Just nu känner jag för att skita i min utbildning.
Skita i allt och ligga i sängen resten av livet.
Usch vad jag är trött på allt.
Har haft hjärtklappning hela dagen dessutom. Det kan lika gärna gå sönder.
Ne, förresten. Jag ska till Ullared på torsdag. Sen kan hjärtat gå sönder ;)


Bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0