Styrelsemöte 1 avklarat

Igår var jag med på mitt första styrelsemöte i hundklubben, var inte så farligt som jag trodde ;) haha.
Hanke fick vara med för lite social träning.
Det var en annan hund där också så vi hade våra små kamper, Hanke och jag..
Men han fick snällt ligga på golvet de två timmarna mötet pågick.
Efteråt lyckades han fjäska till sig både skinka och hästgodis så han var nöjd med kvällen.
Nu är jag lite mer insatt i klubbens verksamhet och en sak är säker, ordförande är något jag aldrig skulle orka med. Vilket jobb!
På lördag kör vi igång med första träningspasset i ungdomsgruppen, enligt smhi ska det vara strålande solsken så jag har höga förhoppningar :D haha
Har fått ett nyckelkort till stugan också, så nu ska väl allting vara under kontroll.

Idag händer inte så jättemycket.
Klockan ringde 7:20, satte mig med tentaboken, åt frukost vid 8, fortsatte plugga, gick ut en kort runda med Hanke vid 9, fortsatte plugga och nu har klockan blivid halv 12. Har precis ätit två knäckebröd och nu ska jag fortsätta med pluggandet. Runt halv 2 får jag börja med maten och vid 3 antar jag att det blir plugg igen.. Härlig dag!

Under eftermiddagen måste Hanke få sig en rejäl promenad, och så måste jag ta mig en titt på temaarbetet också..
Sen väntar en natt med mardrömmar om tentan (varför bryta ett bra mönster? ;)) och en tidig, nervös fredagsmorgon i skolan.

Heja Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0