Usch!

Jag har sjukt tråkigt, så idag får ni plågas med två blogginlägg från mig.
Var och lämnade Hanke hos mamma och pappa på förmiddagen, innan det hann jag med att skriva en del på min hemtenta så det är bara en uppgift kvar nu.
Iaf så fick jag ett sms av jocke om jag ville följa med dom till jkpg, men innan jag hann svara så hade dom åkt. Trevligt.
Så jag har suttit hemma resten av dagen och gjort ingenting. tvättat kläder, bakat bröd, skrivit ett par rader till på tentan och glott ut på regnet.
Skittråkigt med andra ord.

Och nu har jag hunnit bli hungrig också och för att göra dagen ännu bättre så har vi ingenting att äta.
Inte ens frukt eller bröd, för det är inte i ugnen än.

Skitpissig dag med andra ord.
Mina senaste bloginlägg har inte varit så muntra. Men sen har jag varit på väldigt dåligt humör också.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0