Sol!

Usch vad jag blev deprimerad när jag vaknade häromdagen, tror det var i fredags närmare bestämt, och det var 3 dm snö ute! Tyvärr är det inte så mycket jag kan göra åt det och som tur är har det äntligen börjat smälta igen. Det har varit superfint väder i helgen! (och jag tänker ignorera smhi:s varningar om mer snö i slutet av veckan)
Var ute med Hanke i två timmar idag och gick runt på lite olika småvägar runtomkring samhället och bara njöt. Hanke fick springa mycket lös vilket uppskattades :)

De första fyra bilderna är inte från idag, hade inte tömt kameran på bilder på 10 dagar, vilket resulterade i 422 bilder att gå igenom..

Skaka, skaka!


Hanke och Bigglez


Dagens Bodafors


Påskliljor och hjärtan från Ullared


Eftersom jag inte hittade en lotion - och en tvålpump, med text på, i Ullared så gjorde jag egna :p Fast texten hamnade istället på handfatet. Det fungerar det också :p
Köpte pumpar från Åhléns och klippte ut bokstäver i kakeldekor som var kvar sen jag fixade kaklet i köket :p

Före..

..och efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0