VFU nästa

Hade min sista föreläsning innan vfu:n idag. Är alltså ledig onsdag, torsdag och fredag!
Har varit i Nässjö ikväll och tränat hund tillsammans med Jacqueline. Mycket trevligt och bra för både mig och Hanke :)
Imorgon blir nog en hemmadag, ska städa och pyssla lite. Och titta på uppgifterna vi ska ha under vår vfu.
På torsdag blir det Ullared med Sanna!
På fredag blir det förmodligen en hemmadag igen :p

Btw så fick jag precis ett samtal från en som sitter i utbildningssektorn i Nässjö brukshundklubb. Hon undrade om jag ville utbilda mig till allmänlydnadsinstruktör.. :p
Så, jag sa att jag kan göra en intresseanmälan, sen får vi se hur upplägget kommer att bli. Eftersom jag ibland inte är hemma förrän kl 19 så funkar det inte ifall kursen är på vardagar, med tanke på att den kommer att vara i olika städer över hela Småland.. Men vi får se. 100 timmar är den på, trodde inte att det var så svårt. :p haha. Men man vet aldrig innan man har börjat :)

Nåt kul var att tjejen som ringde bor i Bodafors och hade full koll på vem jag var. haha. Hon har sett mig och Hanke träna i samhället flera gånger.
Efter ett par minuter in i samtalet utbrister jag "Men ja! Är det du som bor i det blåa huset?!" Hmm. Nu i efterhand lät det som en konstig kommentar med tanke på att vi hade släppt ämnet med vem som bor var och vilka hundar hon har. ;)
Hon har iaf en grå schäfer och en (tror jag) welsh springer spaniel. Minns att den var en söt liten valp i somras. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0