Klart!

Usch vad jag blev nervös på en gång!
Känns inte som om jag har pluggat nånting inför tentan..
Har jag tur så blir jag godkänd, annars blir det omtenta i augusti.



Jaja, aktivitetsdagen är avklarad iaf.
Jessica glömde bort att hon skulle fixa färgade isbitar till ett experiment vi skulle ha med barnen.
Istället gick hon in på Ica och frågade om hon kunde få lite is från fiskcharken.
Hon fick med sig 2 liter. haha.
Det var nog deras samtalsämne under dagen.. ^^
Bra blev det iaf, så alla är nöjda och glada :)

Bortsett från att Tijana fick en massa allerigska problem av Jessicas katt, Azra var rädd för katten och att jag var ganska allergisk för marsvinens sågspån och hö.. Men rapporten blev klar ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0