Lägenhet. Igen?

Jag tittar konstant på blockets bostadsannonser.
Alltid hoppas jag på att det ska finnas ett litet hus på landet utanför Bodafors för en sisådär 3000 kr/månad.. ;)
Det finns aldrig nåt. Konstigt va? ;)

Idag fanns det iaf en lägenhet.
Ungefär samma stil som den vi har nu. Egen ingång och så, lika stor. Men 2000 kr billigare än den vi har nu.
Varför såg jag den för?
Jag är inte ett dugg sugen på att flytta till en ny lägenhet.
Nästa gång jag flyttar ska det vara till ett hus.
Ändå såg jag den och ändå skrev jag till Joakim..
Suck!

Så nu har jag mailat och frågat om när vi kan komma och titta på den.
Jag hoppas faktiskt att det ska vara någonting som inte funkar. Att någon annan har hunnit före. Trots att annonsen kom ut nästan precis innan jag skrev och att jag redan har mailat en massa med hyresvärden.
För jag vill inte flytta, men det känns som att man nästan måste det om allt passar. haha.
För vem vill betala 6000/månad för en lägenhet i Bodafors?!
Speciellt när jag bara har studiebidrag.

Men den andra lägenheten har ett mycket smäre läge, mitt en en korsning, och dessutom har grannen hundar som springer lösa i trädgården. Så vi får väl se hur det blir.. Titta skadar ju aldrig.. :)
Den nere till höger är det. Med fiskmåsar på staketet..


Men om ni vet om nåt litet hus någonstans får ni gärna höra av er.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0