Regniga torsdag.

Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva, men troligtvis lär det väl blir en del ändå.
Jag förstår inte varför det ska vara så lätt att göra långa blogginlägg när jag inte kan skriva mer än två rader på tio minuter när jag sitter med min VFU-rapport?!
Jaja. Jag har imorgon på mig också, sen måste den in..

Idag hade vi förmiddags föreläsning. Våran föreläsare startade föreläsningen med att berätta om när hennes föräldrar dog när hon var i tio-års åldern.
Nästan alla satt och grät. Jag själv, som vanligtvis inte kan låta bli att gråta lite när någon dör i en film (fast bara i de bra filmerna, töntiga karaktärer får gärna dö en stund), lyckades däremot hålla känslorna i styr och blev bara lite blank i ögonen.. haha.
Det var iaf en väldigt bra föreläsning! :)
Vi slutade tidigare än planerat och jag var hemma redan kvart över ett!
Lagom till att säga hejdå till Jocke som skulle till jobbet..

Nu har jag precis varit ute i en timma i regnet med Hanke och tänker sätta mig vid tvn en stund innan det är dags för kvällens hundträning. :)
VFU-rapporten får vänta till senare ikväll eller imorgon..

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! :D

2011-05-11 @ 22:06:57
URL: http://livetmedtexas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0