Träningen går framåt på alla plan! :D

Har precis kommit in från en promenad med Hanke, lite drygt 1,5 timma var vi ute och han skötte sig finfint :D
För det första så hade vi ett hundmöte i början av promenaden som gick väldans bra, sen drog han nästan ingenting under hela promenaden.
Duktig vovve!

Min träning går också ganska bra.
Eftersom jag försöker vänja mitt hår vid att bara tvättas var tredje dag så kan jag inte längre träna varannan dag eftersom håret då blir väldigt fett.
Istället har jag bestämmt att jag ska gå minst 1 timmas sammanhängande promenad/dag. Och det har jag lyckats hålla i ett par veckor!
Så det blir ca 1 timma+ två halvtimmors promenad/dag för Hanke och mig.
Duktiga mig! :p

Så, nu är skrytandet avklarat för idag. ;)
Nu ska jag planera torsdagens + söndagens hundträning och sen blir det tvn!

Du skulle bara våga ta den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0