Regn, hagel och snö

I Bodafors har det nu regnat, haglat och snöat den senaste timman. Därför sitter jag inne och tittar på blombilder istället. Bra mycket trevligare!

I skolan kommer vi troligtvis få i uppdrag att över sommaren ta kort på 60 olika blommor.
60 blommor! Därför har jag börjat redan nu.. Är uppe i 22 blommor på två dagar, men nu känns det som att alla blommor har tagit slut? haha.
Problemet är att jag måste veta vad alla blommor heter också, antar att poängen är att vi ska kunna berätta för barnen vad olika blommor heter. Än så länge kan jag alla blommor utom den vita i mitten, som ser ut som en prästkrage..
Får hoppas på att biblioteket har nån bra bok. :p




Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej!

Det värsta är att jag faktiskt HAR testat skinkost på tub. Trodde inte heller att någon hund skulle kunna motstå det men tydligen så går det. Texas äter det men är inte supersugen. Tyckte också att det var smidigt med tub och att slippa allt kladd men icke. Han är lite speciell, min hund ;)

2011-05-02 @ 23:01:38
URL: http://livetmedtexas.wordpress.com/
Postat av: Sara

Jättetack för tipset, glömde jag att skriva! Tar tacksamt emot fler om du har :)

2011-05-02 @ 23:03:00
URL: http://livetmedtexas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0