Stressperioder!

Egentligen bloggar jag inte alls.
Jag tentapluggar.
Bara så att ni vet.. ;)

Nu vill jag ha sommarlov.
För det var ett tag sen jag hade det. Det känns lite som att jag är tillbaka i grundskolan när jag säger att jag ska ha sommarlov.. :p
Kommer jobba en del iaf. 4 eller 5 veckor + ett par strödagar lite här och där.
Sen blir det lite annat också, uv-läger, mc-träff, grillkvällar och förhoppningsvis en massa hundträningar.

Men för tillfället så är det lite kvar i skolan först.
Imorgon ska min studiegrupp genomföra en "aktivitetsdag" på en förskolan i Nässjö, vilket kommer bli jättekul.
Men, sen ska vi skriva en rapport om det..
På onsdag har vi tenta, som jag pluggar till nu.. ;)
Och nästa torsdag ska vi redovisa aktivitesdagen för mentorsgruppen.
Så det är inte så mycket aktiviteter i skolan, men en hel del att göra hemma.

Hmm.. Jag hade nog inte så mycket mer att skriva idag.
Kanske skulle återgå till att plugga på riktigt igen.
Usch. Tentaperioder borde döpas om till stress/ångestperioder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0